Умови покупки
Способи доставки
- ПІСЛЯПЛАТА (оплата при отриманні) від 300грн ЗАМОВЛЕННЯ, інакше ПЕРЕДОПЛАТА
- ПІСЛЯПЛАТА (оплата при отриманні) від 300грн ЗАМОВЛЕННЯ, інакше ПЕРЕДОПЛАТА
- Безкоштовно
Способи оплати
- При отриманні посилки (ВІД 300грн ЗАМОВЛЕННЯ, інакше ПЕРЕДОПЛАТА)
Гарантія:
Гарантія 12 місяців на товар, якщо не вказано інше на сторінці товару.
Гарантія 12 місяців для монтажних робіт.
3 місяці на ремонт негарантійного обладнання.
Сервісне обслуговування за адресою: Дніпро, вул.В.Чапленка (колишня Фрунзе) 4
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Протягом 14 днів повернення/обмін товару належної (без грубих слідів встановлення та наявності упаковки) якості:
-Пересилка за наш рахунок, якщо заводський брак;
-Пересилання за Ваш рахунок, якщо не подобається (купили лижі, а сніг не випав і т.п.)
Після закінчення 14 днів згідно з ч. 5 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" пересилання товару масою до 5 кг до сервісного центру для гарантійного ремонту/обміну здійснюється за рахунок споживача.
Повернення грошей
Відразу після отримання та перевірки поверненого товару тільки
-готівкою;
-на картку банку;
-Поповнення мобільного.
Післяплатою гроші НЕ повертаємо.
Відправлення посилок:
У робочі дні
Акції та знижки:
Оформіть замовлення за телефоном та отримайте гарантовану знижку від 10 до 20% на більшість позицій щодо сигналізації, відеоспостереження та відеодомофонів!
Телефонуйте прямо зараз і фіксуйте за собою знижку:
+380 (63) 338-82-60 (Life)
(Viber, Telegram, WhatsApp)
+380 (67) 636-01-90 (Київстар)
Гарантія 12 місяців для монтажних робіт.
3 місяці на ремонт негарантійного обладнання.
Сервісне обслуговування за адресою: Дніпро, вул.В.Чапленка (колишня Фрунзе) 4
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Протягом 14 днів повернення/обмін товару належної (без грубих слідів встановлення та наявності упаковки) якості:
-Пересилка за наш рахунок, якщо заводський брак;
-Пересилання за Ваш рахунок, якщо не подобається (купили лижі, а сніг не випав і т.п.)
Після закінчення 14 днів згідно з ч. 5 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" пересилання товару масою до 5 кг до сервісного центру для гарантійного ремонту/обміну здійснюється за рахунок споживача.
Повернення грошей
Відразу після отримання та перевірки поверненого товару тільки
-готівкою;
-на картку банку;
-Поповнення мобільного.
Післяплатою гроші НЕ повертаємо.
Відправлення посилок:
У робочі дні
Акції та знижки:
Оформіть замовлення за телефоном та отримайте гарантовану знижку від 10 до 20% на більшість позицій щодо сигналізації, відеоспостереження та відеодомофонів!
Телефонуйте прямо зараз і фіксуйте за собою знижку:
+380 (63) 338-82-60 (Life)
(Viber, Telegram, WhatsApp)
+380 (67) 636-01-90 (Київстар)